Kuruluş 1996

Özde Soğutma Kurumsal

Ömer Özdemir Ticari hayatına 1988 yılında kendi işyerini açarak soğutma sektörüne hizmet vermeye başlamıştır. 1988-1996 yılı arasında Westinghouse , beyaz eşya ve klima cihazlarının teknik servis hizmetine devam etmiştir. 1996 Yılında Unilever Algida’ya geçiş yaparak yeni bir döneme girilmiş olup bu süreç içerisinde İstanbul Avrupa yakasında 4000 adet dondurma dolabının sorumluluğunu alarak Algida yetkili servisine ilk adımı atmıştır. 2019 yılına gelindiğinde ise İstanbul Avrupa ve Anadolu yakası olmak üzere 63000 adet dondurma dolaplarının bakım onarım ve sticker yenileme işlemine devam etmektedir.

Misyon:
Üstün kalite anlayışı ve uzman kadrosuyla kendini devamlı geliştirmeye açık, yenilikçi, müşterinin istediği her türlü talebe cevap verebilen, müşteri anlayışına sahip bir firmadır. Bu yapısını değiştirmeden ve kalitesinden ödün vermeden çalışmayı amaç edinmiştir. Soğutma alanında, çözümlerimiz, hizmet sonrası sağladığımız, güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız ile müşterilerin ilk tercihi olarak çalışanlarımız ve müşterilerimiz için değer yaratan bir firma
olmaktır.

Vizyon:
Yeni atılımlarla sürekli büyüyen; müşterilerinin, ve çalışanlarının memnuniyetini en üst düzeyde tutan, Türkiye’deki hedef pazarlarda lider, iş mükemmeliyetine ulaşmış, toplum ve çevre için değer yaratan bir şirket olmak.